- Logi sisse Scratchi kontosse, https://scratch.mit.edu. Kui oled unustanud oma kasutajanime või parooli siis hetkel ma sind aidata ei saa - tee uus konto aga seekord kirjuta andmed kusagile üles.
- Pane projektile nimeks "Liikumine".
- Joonista ise sprait 2 kostüümiga.
- Programmeeri sprait liikuma.
- Lisa plokid selleks et sprait põrkaks äärelt tagasi ning ei pöörduks tagurpidi.
- Lisa plokk kostüümi vahetamiseks.
- Kui animatsioon on liiga kiire siis lisa plokk "oota", muuda aega kasutades väärtusi 0.1 või 0.2.
- Katseta erinevate väärtustega sammu, korduse, ootamise plokkides.
- Lõpus kindlasti salvesta!
Kasutatavad plokid:
- Kui saad muud ülesanded valmis siis proovi enesekontrolli testi.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar